Wysoka popularność publicznych basenów
kąpielowych i masowe z nich korzystanie wymusza na właścicielach takich
obiektów stosowanie odpowiednich technologii, które usprawnią im fachową
i kompleksową obsługę klientów.
Obok umilania czasu pływakom, warto też skorzystać z odkryć techniki do usprawnienia funkcjonowania basenu. Służy do tego coraz bardziej powszechny elektroniczny system obsługi klienta. Posiada on wiele ciekawych i praktycznych funkcji. Za jego pomocą obsługa ma dostęp do wielu przydatnych informacji. System obsługi klienta tworzy różnego rodzaju raporty i statystyki ze wszystkich przeprowadzonych działań w ciągu dnia. Potrafi stworzyć zestawienie usług przynoszących największe korzyści, najczęściej wybieranych przez klientów oraz określić czas, w jakim do tego dochodzi. Wyposażony jest do obsługi różnego rodzajów rezerwacji, kart i karnetów. Tworzy bazy danych klientów, a oprócz tego reguluje dział sprzedażowy i magazynowy. Współpracuje z kasą fiskalną. Potrafi wszelkie dochody przenieść do działu księgowości, zająć się obsługą faktur i tworzyć rozliczenia.
Innymi dodatkowymi usprawnieniami są chociażby elektroniczne szafki dla klientów, najczęściej na chip albo kartę. W ten sposób mienie klientów chronione jest sprawnym i pewnym systemem zabezpieczeń. Bramki obrotowe przy wejściach na basen przepuszczają tylko osoby uprawnione. Dzięki temu klienci mają pewność, że żadna niepożądana osoba nie pojawi się na basenie, a personel nie musi sprawdzać prawidłowego czasu pobytu klientów. Kołowroty posiadają specjalne czytniki, które po odczytaniu danych z karty lub chipów mogą odpowiednio przepuścić lub zatrzymać daną osobę.
Jako
pierwsze warto tu wymienić wszelkie systemy oczyszczania i uzdatniania
wody. Zanieczyszczenia są bardzo groźne dla ludzi, mogą w nich rozmnażać
się szkodliwe dla zdrowia drobnoustroje. Do ich pozbycia się warto
używać różnych układów filtrujących wodę. Oprócz oczyszczania wody,
pompy podłączone do tego systemu uzupełniają ubytki wody, które
pogłębiają się w miarę użytkowania basenu.
Właściciele basenów korzystają z licznych urządzeń podnoszących
atrakcyjność ich obiektu. Wymienić tu warto podgrzewacze wody lub
światła w wodzie, tworzące klimat. Wiele basenów korzysta z maszyn
generujących sztuczne fale albo bąbelki jacuzzi. W większych parkach
rozrywki natrafimy na natryski ciśnieniowe służące do masażu, zakola z
prądami rzeki albo umilające widok niebieskiej toni – fontanny. Każdy
dobry basen w swoim asortymencie posiada saunę albo solarium.Obok umilania czasu pływakom, warto też skorzystać z odkryć techniki do usprawnienia funkcjonowania basenu. Służy do tego coraz bardziej powszechny elektroniczny system obsługi klienta. Posiada on wiele ciekawych i praktycznych funkcji. Za jego pomocą obsługa ma dostęp do wielu przydatnych informacji. System obsługi klienta tworzy różnego rodzaju raporty i statystyki ze wszystkich przeprowadzonych działań w ciągu dnia. Potrafi stworzyć zestawienie usług przynoszących największe korzyści, najczęściej wybieranych przez klientów oraz określić czas, w jakim do tego dochodzi. Wyposażony jest do obsługi różnego rodzajów rezerwacji, kart i karnetów. Tworzy bazy danych klientów, a oprócz tego reguluje dział sprzedażowy i magazynowy. Współpracuje z kasą fiskalną. Potrafi wszelkie dochody przenieść do działu księgowości, zająć się obsługą faktur i tworzyć rozliczenia.
Innymi dodatkowymi usprawnieniami są chociażby elektroniczne szafki dla klientów, najczęściej na chip albo kartę. W ten sposób mienie klientów chronione jest sprawnym i pewnym systemem zabezpieczeń. Bramki obrotowe przy wejściach na basen przepuszczają tylko osoby uprawnione. Dzięki temu klienci mają pewność, że żadna niepożądana osoba nie pojawi się na basenie, a personel nie musi sprawdzać prawidłowego czasu pobytu klientów. Kołowroty posiadają specjalne czytniki, które po odczytaniu danych z karty lub chipów mogą odpowiednio przepuścić lub zatrzymać daną osobę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz